Wsparcie dla dzieci z rodzin byłych pracowników PGR na zakup sprzętu komputerowego
BENEFICJENT: GMINA GNIEZNO
WARTOŚĆ DOFINANSOWANIA: 847 500,00 zł
Gmina Gniezno realizuje projekt pn. "GRANTY PPGR - wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym".
Celem projektu jest wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi w zakresie dostępu do sprzętu komputerowego oraz dostępu do Internetu.
Wnioski o udział w projekcie wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych można składać w Biurze Obsługi Klienta Urzędu Gminy Gniezno al. Reymonta 9-11 62-200 Gniezno w terminie do 29 października 2021 r. (w godzinach pracy urzędu).
Wymagane dokumenty:
- Oświadczenie dla rodzica/opiekuna prawnego – które będzie podstawą do złożenia wniosku przez gminę /w przypadku dziecka niepełnoletniego/ (do pobrania)
lub Oświadczenie ucznia szkoły średniej który osiągnął pełnoletność – które będzie podstawą do umożliwienia złożenia wniosku przez gminę (do pobrania); - W razie posiadania dokumentów potwierdzających fakt zatrudnienia w PPGR, należy go dołączyć do niniejszego oświadczenia;
- Zgoda na przetwarzanie danych osobowych (do pobrania).
Link do ogłoszenia https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
Pytania dotyczące konkursu lub sposobu składania wniosku można zadawać mailowo lub dzwoniąc na infolinię.
Infolinia działa w godzinach 7:30-16:30 od poniedziałku do piątku:
Tel.: +48 42 631 21 05
e-mail: granty.ppgr@cppc.gov.pl