Informacja w tekście łatwym do czytania (ETR)
To jest budynek Urzędu Gminy Gniezno

Urzędem kieruje Wójt Gminy Gniezno
Wójtem Gminy Gniezno jest Maria Suplicka

Urząd ma dużo działów. Te działy to referaty. Każdy referat zajmuje się innymi sprawami.

Urząd zajmuje się sprawami mieszkańców gminy.
W Urzędzie możesz się zameldować, wyrobić dowód osobisty, założyć firmę. Urząd zajmuje się też:
- finansami gminy,
- ustaleniem i pobieraniem podatków i opłat,
- ochroną środowiska,
- gospodarowaniem odpadami komunalnymi,
- remontami dróg i budynków gminnych,
- wydawaniem decyzji dotyczących warunków zabudowy,
- organizowaniem wydarzeń kulturalnych,
- zarządzaniem gminą w trudnych sytuacjach,
- organizowaniem wyborów.
Jeśli potrzebujesz pomocy związanej z przedszkolem, szkołą podstawową lub żłobkiem, skontaktuj się z Centrum Usług Wspólnych Gminy Gniezno.
Centrum znajduje się w Zdziechowie, w budynku Szkoły Podstawowej – Zdziechowa 136

Centrum pracuje od poniedziałku do piątku od godziny 7:00 do 15:00
Możesz wysłać wiadomość e-mail: gcuw.gniezno@idsl.pl
Możesz zadzwonić pod numer 508471935
Pomocą społeczną zajmuje się Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej.
Ośrodek znajduje się na parterze budynku Urzędu Gminy.
Możesz wysłać wiadomość e-mail: gops.gniezno@wokiss.pl
Możesz zadzwonić pod numer 61 424 57 67
Główny budynek Urzędu jest przy Al. Reymonta 9-11 w Gnieźnie
Tutaj pracuje Wójt Gminy Gniezno

Urząd jest otwarty w poniedziałki od godziny 8:00 do godziny 16.00, od wtorku do piątku od godziny 7:00 do 15:00.
Urząd jest dostępny dla osób z niepełnosprawnościami. Przy wejściu do budynku znajduje się winda dla osób niepełnosprawnych. Aby z niej skorzystać, użyj przycisku dzwonka przy windzie. Na parterze znajduje się również toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych.
Jeśli masz problemy z chodzeniem i chcesz przyjechać autem, przy budynku Urzędu jest miejsce do zaparkowania. Jest oznaczone niebieską kopertą.
Gdy wejdziesz do budynku zobaczysz okienko. Nazywa się Biuro Obsługi Klienta. Podejdź i powiedz, jaką sprawę chcesz załatwić. Dowiesz się, co dalej robić.

Żeby załatwić sprawę możesz:
- napisać zwykły list na adres
Urząd Gminy Gniezno
Al. Reymonta 9-11
62-200 Gniezno
- użyć adresu do doręczeń elektronicznych (ADE) Urzędu:
AE:PL-82187-74613-IWWWU-24
- Możesz też wysłać email na adres: sekretariat@urzadgminy.gniezno.pl
- Możesz również zadzwonić na numer telefonu: 61 424 57 50

Jeśli jesteś osobą Głuchą, skorzystaj z usługi tłumacza języka migowego. Na stronie internetowej www.urzadgminy.gniezno.pl wybierz znak

Połączysz się z tłumaczem języka migowego, który udzieli Tobie pomocy.
Jeśli pomaga Ci pies przewodnik, możesz z nim przyjść do urzędu.




