Dodatek osłonowy - informacja o możliwości składania wniosków
Aby zrekompensować wzrost kosztów energii elektrycznej, cen gazu i żywności, w ramach Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej, wprowadzony został dodatek osłonowy. Wnioski o dodatek osłonowy można składać do 31 stycznia 2022 r. Wypłata dodatków zostanie realizowana w 2022 r. w dwóch równych ratach, tj. do 31 marca i do 2 grudnia. Osoby, które nie złożą wniosku do końca stycznia, nadal będą mogły to zrobić, jednak nie później niż do 31 października 2022 r. W tym przypadku wyplata 100% dodatku zostanie zrealizowana do 2 grudnia 2022 r. W Gminie Gniezno sprawą dodatku osłonowego zajmuje się Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. Informację uzyskać można pod nr tel.: 61 424 57 67 lub w Urzędzie Gminy Gniezno al. Reymonta 9-11, 62-200 Gniezno. Więcej informacji dostępne w linku poniżej
https://www.gov.pl/klimat/zloz-wniosek-o-dodatek-oslonowy
https://www.gov.pl/klimat/zloz-wniosek-o-dodatek-oslonowy
UWAGA! Warunkiem uzyskania dodatku osłonowego jest wcześniejsze złożenie deklaracji do Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków. Deklarację można złożyć elektronicznie poprzez stronę www.zone.gunb.gov.pl lub składając właściwy formularz w Urzędzie Gminy (do pobrania poniżej).
Deklaracja dla budynków i lokali niemieszkalnych
Deklaracja dla budynków i lokali niemieszkalnych
