Nazwa rejestru/ewidencji |
Podstawa prawna utworzenia rejestru/ewidencji |
Zakres informacji gromadzonych w rejestrze/ewidencji |
Dane osoby odpowiedzialnej, nr pokoju, nr telefonu |
ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z póź. zm.) |
nazwa zamówienia, szacunkowa wartość zamówienia, nazwa wybranego w postepowaniu wykonawcy, wartość zawartej umowy |
Krzysztof Kaźmierski pok. 16, tel. 61 424 57 53 |
|
Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie - centrum informacji o środowisku: www.ekoportal.gov.pl/ |
art. 23, ust 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko |
wnioski o wydanie decyzji, decyzje i postanowienia, projekty: polityk, strategii, planów lub programów, polityki, strategie, plany lub programy, raporty o oddziaływaniu przedsięwzięć na środowisko, prognozy oddziaływania na środowisko, wykaz zawierający informacje i dane o zakresie korzystania ze środowiska, zgłoszenia instalacji, z których emisje nie wymagają pozwolenia, a których eksploatacje wymagają zgłoszeń |
Rafał Skweres pok. 9, tel. 61 424 57 66 |
Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości |
art. 9b, ust. 2 ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach |
nazwa firmy, oznaczenie siedziby i adres albo imię i nazwisko i adres przedsiębiorcy, NIP, regon, rodzaje odbieranych odpadów komunalnych, numer rejestrowy, datę wpisu. |
Weronika Kubicka, pok.7, tel. 61 424 57 62 Rafał Skweres, pok. 9, tel. 61 424 57 66 |
Rejestr sporządzanych miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego (w tym uchylonych i nieobowiązujących) |
art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1073) |
datę uchwalenia, nazwę planu i datę publikacji. |
Marek Józefów pok. 17, tel. 61 424 57 56 |
Rejestr wniosków o sporządzenie lub zmianę miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego |
art. 31 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1073) |
dane wnioskodawcy, przedmiot wniosku (nr działki i miejscowość), cel |
Marek Józefów pok. 17, tel. 61 424 57 56 |
Gminna Ewidencja Zabytków Gminy Gniezno |
art. 22 ust. 4 oraz art. 5 pkt 1 Ustawa z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1446.) |
zbiór kart adresowych zabytków nieruchomych z terenu gminy objętych wojewódzką ewidencją zabytków |
Sławomir Gabryszak pok. 19, tel. 61 424 57 57 |
art. 14, ust. 1 Ustawy z dnia 25 października 1991 roku o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej
Rozporządzenie Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 stycznia 2012 r. w sprawie sposobu prowadzenia i udostępniania rejestru instytucji kultury (Dz. U.z 2012 r. poz. 189) |
numer wpisu do rejestru, data wpisu do rejestru oraz daty kolejnych wpisów, pełna nazwa instytucji kultury wynikająca ze statutu, skrócona nazwa instytucji kultury, jeżeli jej używanie przewiduje statut, siedziba i adres instytucji kultury, oznaczenie organizatora instytucji kultury, oznaczenie podmiotu, z którym organizator wspólnie prowadzi instytucje kultury, akt o utworzeniu instytucji kultury, akt o nadaniu statutu instytucji kultury. |
Monika Salska pok. 8, tel. 61 424 57 59 |
|
Ewidencja innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie nie będących obiektami hotelarskimi . |
art. 38 ust. 3 Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych
art. 16 pkt. 1 i 2 Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 22, poz. 169 z późn. zm.) |
Ewidencja prowadzona jest w formie kart ewidencyjnych i zawiera: 1) określenie przedsiębiorcy świadczącego usługi hotelarskie; 2) nazwę i adres obiektu; 3) informację o stałym lub sezonowym charakterze świadczonych usług, wraz z podaniem czasu trwania sezonu. |
Katarzyna Borucka pok. 10, tel. 61 424 57 60 |
Rejestr wydanych przez Wójta Gminy Gniezno zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych |
art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (tj. Dz. U. 2016 r. poz. 487 z późn. zm.). |
numer zezwolenia, rodzaj, oznaczenie przedsiębiorcy, adres punktu sprzedaży, adres składowania napojów alkoholowych/magazynu dystrybucyjnego, okres ważności zezwolenia |
Karolina Moszczyńska pok. 10, tel. 61 424 57 60 |
Ewidencja dróg |
art. 20 pkt 9 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1440 z późn. zm.) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. 2005r., Nr 67, poz. 582) |
książkę drogi, dziennik objazdu dróg, mapę techniczno - eksploatacyjną dróg. |
Przemysław Lewandowski pok. 19, tel. 61 424 57 57 |
Ewidencja mostów |
art. 20 pkt 9 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1440 z późn. zm.) Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. 2005r., Nr 67, poz. 582) |
książkę obiektów mostowych, kartę obiektu mostowego, wykaz obiektów mostowych |
Przemysław Lewandowski pok. 19, tel. 61 424 57 57 |
Ewidencja wydanych decyzji na zajęcie pasa drogowego |
art. 40 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1440 z późn. zm.) |
gromadzenie danych o wydanych decyzjach administracyjnych |
Przemysław Lewandowski pok. 19, tel. 61 424 57 57 |
Ewidencja mienia komunalnego Gminy Gniezno |
art. 23 ust. 1 ustawy o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 2147 z późń. zm.) |
nr ewid. działki, powierzchnia, nr ks. wieczystej, przeznaczenie w mpzp |
Sławomir Gabryszak pok. 19, tel. 61 424 57 57 |
Ewidencja gruntów Gminy Gniezno oddanych w użytkowanie wieczyste |
Art.23 ust.1 b ustawy o gospodarce nieruchomościami (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 2147 z późń. zm.) |
nr ewid. działki, powierzchnia, data ostatniej aktualizacji opłaty rocznej |
Sławomir Gabryszak pok. 19, tel. 61 424 57 57 |
Ewidencja dzierżawców najemców mienia Gminy Gniezno |
nr ewid. działki, powierzchnia, powierzchnia lokali, okres zawarcia umowy, wysokość czynszu, dane osobowe dzierżawców, najemców |
Sławomir Gabryszak pok. 19, tel. 61 424 57 57 |
|
ADMINISTRACJA I SPRAWY URZĘDOWE |
|||
Rejestr skarg i wniosków |
art. 254 ustawa z 14 czerwca 1960 r. - Kodeks Postępowania Administracyjnego |
liczba porządkowa, data wpływu skargi, imię, nazwisko, adres petenta, redakcji, instytucji, przedmiot skargi, data zlecenia załatwienia skargi, komu zlecono, termin załatwienia, data wpływu do załatwienia, sposób załatwienia, data zlecenia zawiadomienia, kogo zawiadomiono, uwagi |
Hanna Wrzaskowska pok. 15, tel. 61 424 57 65 |
Rejestr gminnych jednostek organizacyjnych |
§ 5, ust. 2, Statutu Gminy Gniezno uchwalonego Uchwałą Nr XXXII/239/2012 Rady Gminy Gniezno z dnia 28.12.2012 r (tj. Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 2013 r., poz. 822 |
nazwa jednostki organizacyjnej, zakładu budżetowego (adres), forma organizacyjno - prawna jednostki, podstawa prawna, zakres działania, uwagi |
Hanna Wrzaskowska pok. 15, tel. 61 424 57 65 |
§ 4, ust. 4, Statutu Gminy Gniezno uchwalonego Uchwałą Nr XXXII/239/2012 Rady Gminy Gniezno z dnia 28.12.2012 r (tj. Dz. Urz. Woj. Wlkp. z 2013 r., poz. 822 |
nazwa jednostki organizacyjnej, zakładu budżetowego (adres), forma organizacyjno - prawna jednostki, podstawa prawna, zakres działania, uwagi |
Hanna Wrzaskowska pok. 15, tel. 61 424 57 65 |
|
Rejestr wypadków przy pracy |
art. 234 § 3 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z póź. zm.) § 16 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2009 r. w sprawie ustalania okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy (Dz. U. 2009r., Nr 105, poz. 870) |
imię i nazwisko poszkodowanego, miejsce i datę wypadku, informacje dotyczące skutków wypadku dla poszkodowanego, datę sporządzenia protokołu powypadkowego, stwierdzenie, czy wypadek jest wypadkiem przy pracy, datę przekazania do ZUS wniosku o świadczenia z tytułu wypadku przy pracy, liczbę dni niezdolności do pracy oraz inne informacje |
Magdalena Buchwald pok. 9, tel. 61 424 57 66 |
Ewidencja dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym |
rozdział 5 Instrukcji archiwalnej, stanowiącej załącznik nr 6 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011r., Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) |
nr kolejny spisu, data przyjęcia akt do archiwum, nazwa komórki, która dokumenty przekazuje, liczba teczek, liczba poz. spisu, daty skrajne dokumentacji, ew. kategorie dokumentacji |
Monika Salska pok. 8, tel. 61 424 57 59 |
Rejestr przesyłek wpływających i wychodzących |
§ 40, ust. 3 i § 61, ust. 1 rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011r., Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) |
Rejestr przesyłek wpływających: 1) liczby porządkowej; Rejestr przesyłek wychodzących: 1) liczbę porządkową; |
Sylwia Pawlak pok. 22, tel. 61 424 57 50 |
Rejestr aktów wewnętrznych kierownika Urzędu (zarządzeń - 120) |
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011r., Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) |
data, numer, treść aktu wewnętrznego, osoba przygotowująca |
Hanna Wrzaskowska pok. 15, tel. 61 424 57 65 |
Rejestr upoważnień i pełnomocnictw |
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U.2011r., Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) |
data, numer, imię i nazwisko osoby, która otrzymuje upoważnienia/pełnomocnictwa |
Hanna Wrzaskowska pok. 15, tel. 61 424 57 65 |
Rejestr Zarządzeń Wójta (0050) |
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 roku w sprawie instrukcji kancelaryjnej jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011r., Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) |
data, numer, treść aktu, osoba przygotowująca |
Hanna Wrzaskowska pok. 15, tel. 61 424 57 65 |
Rejestr uchwał Rady Gminy |
Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U 2011r., Nr 14, poz. 67 z późn. zm.) |
liczba porządkowa, numer uchwały, data podjęcia uchwały, postanowienia uchwały, ważniejsza treść, termin wykonania uchwały, data złożenia sprawozdania ze stanu realizacji uchwał, z wykonania uchwały, data przekazania uchwały do RIO, wojewody, wykonawca postanowienia i decyzji, data ogłoszenia w dzienniku urzędowym, zmiany do postanowienia i decyzji, uwagi |
Monika Salska pok. 8, tel. 61 424 57 59 |
Rejestr mężczyzn/kobiet ur. w danym roku, objętych rejestracją |
ustawa z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (tj. Dz. U z 2017 r. poz. 1430) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 17 listopada 2009 r.(Dz. U. 2015 poz.991) w sprawie rejestracji osób na potrzeby prowadzenia kwalifikacji wojskowej oraz założenia ewidencji wojskowej. |
liczba porządkowa, imię, nazwisko, nazwisko rodowe, imiona i nazwiska rodowe rodziców, imiona i nazwiska poprzednie, data i miejsce urodzenia, stan cywilny, numer PESEL, adres i data zameldowania na pobyt stały, poprzednie adresy zameldowania na pobyt stały z określeniem okresu zameldowania, tryb wymeldowania, adres zameldowania na pobyt czasowy trwający ponad trzy miesiące wraz z określeniem okresu zameldowania, tryb wymeldowania, data ujęcia w rejestrze, data zgłoszenia się do rejestracji, pokwitowanie odbioru potwierdzenia, stopień wojskowy, nazwa, seria i numer wojskowego dokumentu osobistego, oznaczenie wojskowej komendy uzupełnień, w ewidencji której osoba pozostaje, uwagi |
Karolina Moszczyńska pok.10, tel. 61 424 57 60 |
Lista stawiennictwa osób do kwalifikacji wojskowej |
ustawa z dnia 21 listopada 1967 r. o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej (tj. Dz. U z 2017 r. poz. 1430) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Obrony Narodowej z dnia 23 listopada 2009 r.(Dz. U. 2015 poz.991) w sprawie rejestracji osób na potrzeby prowadzenia kwalifikacji wojskowej oraz założenia ewidencji wojskowej |
liczba porządkowa, imię (imiona) i nazwisko, nazwisko rodowe, numer ewidencyjny PESEL, miejsce urodzenia, seria i numer dowodu osobistego, miejsce pobytu stałego lub pobytu czasowego trwającego ponad trzy miesiące |
Karolina Moszczyńska pok. 10, tel. 61 424 57 60 |
Wykaz osób zatrudnionych w urzędzie Gminy Gniezno, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli: - poufne - zastrzeżone |
ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U 2016r. poz. 1167 z późn. zm.) |
imię i nazwisko, numer PESEL, imię ojca, datę i miejsce urodzenia, adres miejsca zamieszkania lub pobytu, określenie dokumentu kończącego procedurę, datę jego wydania oraz numer |
Hanna Wrzaskowska pok. 15, tel. 61 424 57 65Sylwia Pawlak pok. 22, tel. 61 424 57 50 |
Ewidencja osób upoważnionych do przetwarzania danych |
art. 39 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) |
imię i nazwisko osoby upoważnionej, data nadania i ustania oraz zakres upoważnienia do przetwarzania danych osobowych, identyfikator, jeżeli dane są przetwarzane w systemie informatycznym. |
Hanna Wrzaskowska pok. 15, tel. 61 424 57 65 |
Rejestr zbiorów danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie zgłoszonych Generalnemu Inspektorowi Danych Osobowych | art. 40 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm.) | - oznaczenie administratora danych - cel przetwarzania danych; - opis kategorii osób, których dane dotyczą, oraz zakres przetwarzanych danych; - sposób zbierania oraz udostępniania danych; - informację o odbiorcach lub kategoriach odbiorców, którym dane mogą być przekazywane; - opis środków technicznych i organizacyjnych zastosowanych w celach określonych w art.36–39; - informację o sposobie wypełnienia warunków technicznych i organizacyjnych, określonych w przepisach, o których mowa w art. 39a; - informację dotyczącą ewentualnego przekazywania danych do państwa trzeciego. |
Hanna Wrzaskowska pok. 15, tel. 61 424 57 65 |
FINANSE |
|||
Rejestr umów |
art. 10 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości w zw. z art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych oraz art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym |
Rejestr umów zawiera: 1) Lp. |
Hanna Wrzaskowska pok. 15, tel. 61 424 57 65 |
Ewidencja VAT zakupu i sprzedaży |
art. 109 ust. 9 i 10, art. 119 ust. 6, art. 120 ust. 15, ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (tj. Dz. U. z 2017, poz. 1221 z późn. zm.) |
Rejestr zakupu zawiera: 1) kolejny numer pozycji w rejestrze, Rejestru sprzedaży obejmuje: 1) numer kolejny w rejestrze, |
Agnieszka Minc pok. 20, tel. 61 424 57 61 |
Ewidencja środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych |
art. 22n ust. 2-6 ustawy z 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych (tj. Dz. U. z 2016 r., poz. 2032 z późn. zm.) § 4 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Finansów z 26 sierpnia 2003 r. w sprawie prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 928) |
liczbę porządkową, datę nabycia, datę przyjęcia do używania, określenie dokumentu stwierdzającego nabycie, określenie środka trwałego lub wartości niematerialnej i prawnej, symbol Klasyfikacji Środków Trwałych, wartość początkową, stawkę amortyzacyjną, kwotę odpisu amortyzacyjnego za dany rok podatkowy i narastająco za okres dokonywania tych odpisów, w tym także, gdy składnik majątku był kiedykolwiek wprowadzony do ewidencji (wykazu), a następnie z niej wykreślony i ponownie wprowadzony, zaktualizowaną wartość początkową, zaktualizowaną kwotę odpisów amortyzacyjnych, wartość ulepszenia zwiększającą wartość początkową, datę likwidacji oraz jej przyczynę albo datę zbycia. |
Renata Bednarek pok. 10, tel. 61 424 57 60 |
Ewidencja podatkowa nieruchomości |
art. 7a Ustawa dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1785 z późn. zm.) § 2, § 3, § 4, § 5, § 6 Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2004 r. w sprawie ewidencji podatkowej nieruchomości (Dz. U. 2004r. Nr 107, poz.1138) |
Dane dotyczące podatników w odniesieniu do osób fizycznych: nazwisko, pierwsze imię, drugie imię, adres zamieszkania, numer identyfikacji podatkowej (NIP), numer ewidencyjny PESEL, numer identyfikacyjny REGON, o ile został nadany; Dane dotyczące podatników w odniesieniu do osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej: nazwa pełna lub nazwa skrócona (firma), adres siedziby, numer identyfikacji podatkowej (NIP), numer identyfikacyjny REGON. W przypadku gdy osobie fizycznej nie nadano numeru ewidencyjnego PESEL, w ewidencji wykazuje się datę urodzenia oraz imiona rodziców podatnika. |
Adam Galus pok. 6, tel. 61 424 57 64 |
SPRAWY OBYWATELI |
|||
Rejestr mieszkańców |
art. 3 i art. 6, ust. 2 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 657) |
nazwisko i imię (imiona); numer PESEL, o ile został nadany; datę i miejsce urodzenia; kraj urodzenia; adres dotychczasowego miejsca pobytu stałego; kraj poprzedniego miejsca zamieszkania; adres nowego miejsca pobytu stałego; adres miejsca pobytu czasowego; podpis właściciela lokalu lub innego podmiotu dysponującego tytułem prawnym do lokalu; nazwisko i imię pełnomocnika, o ile został ustanowiony; adres elektroniczny służący do doręczeń, |
Karolina Moszczyńska pok. 10, tel. 61 424 57 60 |
Rejestr zamieszkania cudzoziemców. |
art. 3 i art. 44 ust. 1 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 657) |
nazwisko i imię (imiona); numer PESEL, o ile został nadany; datę i miejsce urodzenia; kraj urodzenia; adres dotychczasowego miejsca pobytu stałego; kraj poprzedniego miejsca zamieszkania; adres nowego miejsca pobytu stałego; adres miejsca pobytu czasowego; podpis właściciela lokalu lub innego podmiotu dysponującego tytułem prawnym do lokalu; nazwisko i imię pełnomocnika, o ile został ustanowiony; adres elektroniczny służący do doręczeń, przewidywany okres pobytu poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej; datę wyjazdu; kraj wyjazdu; |
Karolina Moszczyńska pok. 10, tel. 61 424 57 60 |
Rejestr wyborców |
art. 18 § 2, 6, 7, 9 i art. 19 ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy (Dz. U. 2017r., poz. 15 z późn. zm.) § 5 i 6 ust. 1 i 2 Rozporządzenia MSWiA z dnia 27 lipca 2011 r. w sprawie rejestru wyborców oraz trybu przekazywania przez Rzeczpospolitą Polską innym państwom członkowskim Unii Europejskiej danych zawartych w tym rejestrze (Dz. U. 2017r., poz. 1316 z późn. zm.) |
Realizacja czynnego prawa wyborczego w zakresie obywateli polskich: nazwisko i imiona, imię ojca, datę urodzenia, numer ewidencyjny PESEL, adres zamieszkania. Realizacja czynnego prawa wyborczego w zakresie obywateli Unii Europejskiej niebędących obywatelami polskimi obejmuje: nazwisko i imiona, imię ojca, datę urodzenia, obywatelstwo, numer paszportu lub innego dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz adres zamieszkania. |
Karolina Moszczyńska pok. 10, tel. 61 424 57 60 |